Toisto- ja suoratoisto-ongelmien vianetsintä

Jos sinulla on videon toistamiseen liittyviä ongelmia, yhteyden katkeamista, hyppimistä tai heikkolaatuisuutta, täältä löydät apua!

Alla on toimia, joita voit kokeilla, jos kohtaat suoratoisto-ongelmia Lauluhuone-palvelussa.

  • Varmista että laitettasi tuetaan
    • Varmista, että laitetta tuetaan ja se on päivitetty käyttöjärjestelmän tai alustan uusimpaan versioon.
  • Tarkista internetyhteytesi 
    • Testaa internetyhteys varmistaaksesi, että se on suositustemme mukainen. Jos yhteytesi on hidas tai epävakaa, kokeile näitä ohjeita yhteysnopeuden hallitsemiseksi. Myös seuraavat olosuhteet voivat vaikuttaa toiston laatuun:
      • Suoratoistolaitteen ja WiFi-reitittimen välinen etäisyys
      • Verkkoon yhdistettyjen laitteiden määrä
      • Palveluntarjoajan katkos tai verkko-ongelma
  • Testaa laitteesi muut sovellukset 
    • Jos sinulla on ongelmia muiden sovellusten käytössä, ne voivat johtua huonosta yhteydestä. Ota siinä tapauksessa yhteyttä internetpalveluntarjoajaasi.
  • Käynnistä Lauluhuone -sovellus uudestaan 
    • Sulje sovellus kokonaan (sekä kaikki laitteessasi taustalla pyörivät ohjelmat). Avaa sovellus uudelleen jatkaaksesi katselua.
    • Jos käytät tietokoneen selainta, sulje selain ja avaa se uudelleen. Voit myös kokeilla käyttää yksityistä selainikkunaa tai toista selainta.
  • Käynnistä laitteesi uudestaan 
    • Sammuta laite, modeemi ja reititin. Kun kaikki on sammutettu, käynnistä modeemi uudelleen, sitten reititin ja sen jälkeen laite. Avaa sitten Lauluhuone -sovellus uudelleen.
  • Päivitä laitteen käyttöjärjestelmä
    • Varmista että laitteessasi tai alustallasi on uusin käyttöjärjestelmä. Yleensä voit tarkistaa saatavilla olevat päivitykset laitteen Asetukset-sivulta.
  • Tyhjennä välimuisti 
    • Voit tyhjentää välimuistissa olevat tiedot laitteen Asetukset-valikon kautta. Tämä poistaa väliaikaiset tiedostot vapauttaen prosessointikapasiteettia.
    • Jos käytät tietokoneen selainta, tyhjennä selaimen välimuisti näiden ohjeiden mukaan.
  • Poista Lauluhuone-sovellus ja asenna se uudestaan 
    • Tarpeen tullen voit poistaa Lauluhuone -sovelluksen ja asentaa sen uudelleen varmistaaksesi, että olet ladannut uusimman version. Kun päivitetty sovellus on asennettu uudelleen, varmista että yhteytesi ovat kunnossa ennen kuin yrität toistoa uudelleen. Kirjaudu sisään sovellukseen ja jatka toistamista.

 

Jos kokeilit kaikkia vaiheita, mutta ongelma ei ratkennut, ota meihin yhteyttä.

Lataa Lauluhuone 2.0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus,